Måndag morgon!

Jag har sovit oroligt,
 men dock sovit i alla fall i 4,5 timmar,
det är ju ganska bra för att vara jag.

Det händer inte så ovanliga saker idag,
jag har ett möte på förmiddagen men sen är det lugnt.
Dax att börja med lönerna eftersom det är den 16 idag.

 Det är så härligt att det är ljust nu när man kliver upp
- underbart mycket lättare att vakna!
Snart dax att ställa klockan på sommartid dvs. fram en timma.
När är det man ska göra det då?
I slutet av mars tror jag, kanske natten den 28-29.

Näämen kolla på f-n.............nu snöar det igen!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag ska på lönesättande samtal idag...spännande.;o)

Ny lön - nya möjligheter....!

En bra dag önskar jag dig...solen är i antågande - bara så du vet..Kram

2009-03-16 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0