Mer död än levande!

Hela min kropp skriker - Gå å lägg dej igen!
Jag har ont över allt
- träningsvärk i låren och ont i mina hälsenor efter löpningen
och så ont i nacke och rygg efter städprojektet.
Sen blev det av olika anledningar sent i natt oxå,
 klockan var nog över 02:00
innan jag hittade till sängen. 
Tur att jag har ett sittande arbete kan jag bara säga!
 Funderade ett tag på att ta sovmorgon
men insåg att det inte skulle hjälpa
så det är väl bara att masa sig iväg
- kan gå hem i tid i stället!
Mulet idag och blåsigt + 2grader.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Eländes elände!

2009-03-20 @ 07:15:28
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

...å jag sitter på bibblan i Torvalla - ska öppna om 5 min. Stänger 16...:/

2009-03-20 @ 12:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0