Nu "ruttnar jag".....

...............på min struliga man!
Han bara sticker hit och dit
och lämnar en massa skit efter sig som jag skall fixa med.

Först i morse så ringde han från Arlanda och hade glömt sin mobil.
 Den skulle jag då skicka
med DHL express
/ flyg så att han fick den under morgondagen.
Så höll jag på med det en timma när jag kom på jobbet.
Var tvungen att skicka telefonen för sig och sim-kortet för sig,
man får inte skicka detta i samma försändelse.

Nu kom det in kille och sa att P glömt en sak innan han for
så jag var tvungen att flytta över pengar till denna killes konto
???????????????????????????
Ska jag tömma mitt konto då
när jag skall vara borta en vecka???
Inte kan man ringa honom och skälla 
eftersom han ju inte har någon telefon just nu.
Sånt här strul "ruttnar" jag på! :o(

Sen har han köp en skoter oxå
som Nils måste åka till Sundsvall och hämta imorgon!!!
Fatta att man bara vill lägga av!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dej ! Stressa inte ihjäl dej. Puss o kram

2009-03-02 @ 17:42:42
Postat av: Nina

Dumma karlar!! :o/

2009-03-02 @ 18:24:26
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Fy bubblan!

2009-03-02 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0