Örebro

Jag blilr kvar i Örebro över natten!
Nu har jag ett hotrellrum och skall gå och äta middag strax.
Känner mig ganska slut
efter timmar i bilen och flera kundbesök.
 Mycket kaffe blir det oxå när man besöker kunder,
har säkert druckigt 6 koppar idag.
Inte har det blivit någon order idag heller! :o/
Kunderna håller hårt i sina plånböcker verkar det som,
alla känner av "krisen"! 
Men det har varit underbart väder här hela dagen,
soligt och 4-5 grader varmt! :o)
 Ikväll ska jag bara softa på rummet,
 kundbesök i morgon kl. 9
Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Marina

Tufft med uteblivna ordrar..:/ Men mys och slappna av på hotellrummet ändå...;o) Kram

2009-03-04 @ 18:27:34
Postat av: Maggan

Ring Simon så kan ni gå och sjunga kareoke....Hihihi

(ba skoja)

2009-03-04 @ 18:36:36
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar Maggan!

Hahahahaha! Ja eller hur!!! Han skulle säkert gå med......! Nooot! <3 <3

2009-03-04 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0