Segdeg!

Det går i "slow motion" allt jag gör idag!
Känner inte för att bege mig på jobbet över huvud taget.
Meeen på detta finns ju ingen återvändo!
Har massor att göra idag
 eftersom jag blir borta övriga dagar av denna vecka
så det är väl bara att spotta upp sig, fixa till sig och ge sig iväg.

Pelle åkte till Italien / Österrike nu på morgon
och blir borta till på torsdag.
Ungdomarna får klara sig bäst dom kan
denna Sportlovsvecka.
När Pelle kommer hem skall dom åka skoter till Saxnäs,
 fredag, lördag, söndag - så lite rajtantajtan blir det.

 Jag måste handla mat så att dom klarar sig i veckan
och så ska jag packa bilen med KAP grejer
så att jag har något att sälja på min resa.
En kund är obokad oxå - går inte att få tag på förren idag!
Nu måste jag sätta fart
- på med kläder och fejs och så iväg!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilken tid kommer du i morgon då? Får man bjuda på middag??

2009-03-02 @ 07:58:37
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0