Svullat!

Så har vi svullat igen då på hämtmat!
Ungdomarna käkade Pizza och jag min Tonfisksallad.
Har varit och handlat
mat så att det finns
när "menageriet" skall hushålla själva.
Nu borde jag packa och fixa men jag orkar inte ta tag i detta ännu.
 Det blir väl staxt före midnatt i vanlig ordning.
Hoppas att jag tvättat upp det jag skall ha med mig
så att det iaf är rent.
Jag kommer att ta med mig för mycket, det gör jag jämt!
Tur att jag har bil och slipper släpa så förbenat!

Nu ska jag nog ge mig på resväskan i alla fall,
 tror jag och sen ska jag kolla in TVn
 - som det aldrig är något att de på
men jag  glor på som en trogen hund.
Tjingeling!


Emil har tjuvknäppt på mej när jag "ser på TV "i Huså!
( undrar hur mycket av all TV jag ser.... när jag ser.....på TV!)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hehehe....nice!

2009-03-02 @ 23:17:33
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0