Tankar på annat......

Har haft lunch för mig själv - skönt!
Mina tankar har vandrat.......
jag har drömt så underliga drömmar i natt,
trots eller på grund av min dåliga sömn.
Undrar vad det var meningen att jag skulle göra med mitt liv?
Tänker du aldrig så?
Jag bär ständigt på en längtan efter ett annat liv.
Ibland är det underbart att drömma sig bort
men inatt var det jobbigt.
Hela dagen idag har jag en kännsla av
att jag missar något med eller i mitt nuvarande liv.
Varför blir jag aldrig nöjd?
Hela tiden tankar på det andra.........
som jag bara har i fantasin och inte vet någonting om.

Det enda jag är säker på att jag gjort bra i mitt liv är pojkarna
- övrigt känns otroligt osäkert och fortfarande trevande.
Är detta rätt?
Är det detta jag skall hålla på med?

Konstiga tankar en vanlig tisdag!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Mmmm....det kanske är så. Att du inte lever det liv du vill leva?? Inte speciellt konstiga tankar när man befinner sig mitt i livet tycker jag.

2009-03-10 @ 14:00:23
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Hur ofta snurrar inte dessa tankar runt i huvet...jag kommer nog hela livet fundera om jag valt rätt sätt att leva mitt liv på.....om inte så hoppas jag att få göra på annat sätt nästa gång..;o)

2009-03-10 @ 16:15:52
Postat av: Eivor

Du bör sätta krav och tala om hur du känner dej och VARFÖR.

2009-03-10 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0