Hem och så ut igen!

Han kom in igår kväll sent,
den "förlorade" katten Heavy.
Han åt och försvann
ut i natten igen!
Kom in i morse åt och gav sig iväg ut igen,
denna gång med Alice i släptåg.
Jag undrar vad det är som lockar? 
Nåväl, nu vet jag ju att han är OK!

Idag är det onsdag
så kommer Himmelfärdsdag
och så en klämdag. 
Ikväll ska jag på middag hos Karin,
i morgon åker Pelle och jag till Trondheim
för att hälsa på Agnetha.
Jag ska nog få den här helgen att försvinna oxå,
inga problem med sysselsättning här inte! 

Nu blir det dusch, omelett och kaffe!
Tjohoo -
hoppas att dagen blir solig!

Önskar er en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en skön långhelg och hälsa Agnetha.

2009-05-20 @ 06:44:48
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0