Ja tänk hur det kan bli.....

Fixade middag igår, tog på myskläder
och öppnade en öl.
Då skriver en kompis på facebook att han ska på After Work
och frågar om jag ska med...
Det är klart att jag vill!
..sagt och gjort - byta om och så ner på stan.

Jag hade en mycket trevlig kväll på Bishop Arms
med Hasse och en kompis till honom.
Ja tänk hur det kan bli.......
-  en hemmakväll svängde snabbt till en kväll på puben! 
Jag kom hem i tid i alla fall, Nils var snäll och hämtade mig vid 22.

 Idag hade jag tänkt att det skulle vara sol,
men just nu ser det ut som om det ska till att bli regn.
Ingen riktig värme
i luften vill det bli
när solen inte skiner några längre stunder.

Får se vad jag hittar på idag!


Kommentarer
Postat av: Nina

God morgon! :o)

2009-05-16 @ 09:43:13
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Godmorgon, har nyss varit på promenad med Zack.

Ska vi hitta på något tillsammans?

2009-05-16 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0