På kvällskvisten!

Så har vi då firat Lars lite till,
farmor kom på fika!
Vi har ätit tårta och kakor
nu måste nog middagen vänta några timmar.
 Lars har önskat Pizza till middag - hämtpizza,
så vi fixar väl det då,
 när hungern sätter in! ;O)

Jag sitter här och önsakar att jag skulle orka gå ut och gå en sväng,
men ikväll känns det som NEJ - orkar inte.
Brukar inte gå på
sådana tankar
utan ta mej iväg ändå, men nu var det trögt.

Det är helt tyst här hemma,
Pelle
har ju åkt till Stockholm
Lars är och mekar med moppen i garaget,
Nils är på fotboll och Emil sitter väl med dator och lurar på sitt rum.

Det är inte ofta det är så här tyst och skönt
- läge för en bok.

Jag fick lite böcker
när jag fyllde år.
"Mina fastrars mat" med Paolo Robert av Karin
 - den har jag läst!  
Men så fick jag två böcker av Lena oxå
- "14 år till salu " med Caroline Engvall
och "Analys av ett mord" medJed Rubenfeld,
ingen av dessa har jag ens börjat på '
- härligt med olästa böcker.

Jag tycker om böcker
överhuvudtaget
och gör mig inte av med dem jag läst heller,
 läser vissa flera gånger.
Det har jag med mej från barnsben
- pappa var en stor bokmal
och lärde mej tidigt att det var viktigt och roligt att läsa.

Tyvärr så är jag nu mera ofta för trött,
eller så är det något annat som måste göras,
men under semestrarna läser jag mycket
 och allt jag kommer över.
 I år tror jag inte att jag väntar
till semerster och ledighet
- jag börjar ikväll!


Lars och farmor!

 
Jag och Emil!


Nils



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Lars, liten har blivit stor!

2009-05-13 @ 19:17:32
Postat av: cinis

Jag ska åka till piteå med lilla Ramses..Hampus längtar..ska du me?? tänkte ta det i samband med pite dansar å ler..PDOL..vi har boende,,mmm 24 jun.flera boende..hampe ..Crazze ..hans flickvänner mm..skulle va så kul om vi kunde åka..PYZZZ.jag ska i alla fall åka men det skulle va extra kul om du följde med,,,,

2009-05-14 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0