All alone!

Ja, här sitter jag helt för mig själv!
Eller, egentligen inte....
.grabbarna är ju hemma
dom sitter ju nere i " sin egen Grotta" !

 Jag tänkte jag skulle plocka å städa
å plocka å tvätta...å...å....ja du vet!
Men så blev det inte!
Ingen energi...
så e de, så blev det!
Men det gör inget - det får bli som det blir!

Jag ser på TV - jag bloggar å facebookar
 - jag funderar över morgondagen
och det som ska ske då.

Måste nog ta bilen
i morgon oxå
eftersom jag har två ärenden
- sjukgymnastenoch "banken"! :O)

Just nu funderar jag mycket på detta faktum
att det är avdragsgillt att leja in städhjälp numera!

Något att överväga!





Kommentarer
Postat av: Red

Nä du! När jag försökte "dra av" städkärringen så fick jag en snyting :)

2009-11-11 @ 22:48:27
URL: http://byabladet.wordpress.com/
Postat av: Marina

Jag har just diskat för andra gången ikväll - energi eller inte..men det känns bra när det är gjort, å nu ska jag ta fram strykbrädan - det blir helt fel när det jag tänkt ha på jobbet är "ostryke"

2009-11-11 @ 23:25:22
Postat av: Anita svarar!

Kära Red: Nu är det ju så att det så kallade ROT - avdraget gör att du kan göra ett avdrag på skatten....och ingenting annat!



Kära Marina: Odiske å osope å fullt på bolan. Å pinnan å bejna ha dötte ta stolan. Brua e snöu de tin ta ti våra...å allt je ske jära de jär je imåra!

2009-11-12 @ 00:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0