Dagen efter kvällen före!

Jaha ja!

Då har man varit på Guldgala då.
 Det var roligt, men bara det!
Inte så glamoröst som jag trodde,
inte så god mat - jag åt faktiskt nästan ingenting.
Mystisk förrätt
, skaldjurstimbal eller.....,
 köttet luktade skumt - tror det var vildsvin eller nåt!

Det var Rix MorgonZoo gänget Titti, Roger och Gert
 som var konfransierer, det fixade dom med bravur.

 Många som fick priser :
Östersunds Auktionsverk, Swedbank ( ??)
Liftbyggarna,
Kontorsvaruhuset,
Bo Hilleberg, Ramunbergets Alpina,
 Föllinge Såg, Lofsdalens Fjällanläggningar,
 Törners Konditori och Fågelbergets Chark.

 Bra artister som LaGaylia,
Lisa Ekdahl
, Nisse Hellberg, Pauline.
 Kvällen avslutades med dans och jag var panelhöna! ;O)


Jag kom väl hem vid 01:30
 och känner att jag inte behöver gå på Guldgala nån mer gång!
Om jag låter negativ så är det inte meningen,
men galan var inte vad jag trodde. 

En sovmorgon tog jag i alla fall i morse till klockan 8
- det var skönt.
Det är lungt på kontoret idag
 - oxå skönt!

Vi kanske åker till Huså i helgen
eller rättare sagt, Pelle ska åka
och jag har inte bestämt mig ännu.


Gänget från Rix MorgonZoo!

 
LaGaylia & Lisa Ekdahl

 
Nisse Hellberg & Pauline


Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha ha...du verkade vara på värsta partyt...du "ringde" mig 23.00 och 23.01...men ingen Anita i luren...Jag provade att ropa (skrika) på dig - men icke. Bara hög musik och tjo och hej..;o)

2009-11-06 @ 11:42:36
Postat av: Maggan

Har försökt ringa ett par ggr ikväll, bara telefonsvararen. ingen uppdatering på bloggen. Var är du då??

2009-11-06 @ 19:33:22
Postat av: karin

Allt är inte GULD som glimmar...;0)

2009-11-07 @ 08:36:28
Postat av: karin

Allt är inte GULD som glimmar...=0)

2009-11-07 @ 08:38:40
Postat av: Nina

Ibland har Östersund råd... hmmm ;o)

Prioriteringen i den här staden är lite skev i bland

2009-11-07 @ 10:48:49
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar Nina!

Ja inte var det gratis! Min biljett kostade 1300:-.

2009-11-08 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0