I väntans tider!

Jaha ja!

Nu är middagen snart klar,
jag har tänt ljus både ute och inne.
Fredagskvällen rullar sakta över mig och även lugnet.

 Jag väntar på Pelle och Nils som snart kommer från Skövde.
 Det ska bli skönt att ha dom båda hemma!
Vet inte om Nils tänkt sätta fart
 och plocka ur släpvagnen redan i kväll
- jag tycker det kan vänta till i morgon.
Dom är nog slut ändå
efter packandet och alla mil i bilen.
Det ska ju vara då att han MÅSTE sätta upp datorn eller nåt
men han har ju en laptop så det kan ju inte vara nödigt.

Annars händer inte mycket här
- vad gör ni i kväll då?




Kommentarer
Postat av: maggan S

Jag blev bjuden på hembakad pizza a`la maken med öl och nu har jag fått ekologisk cider så då är det väl bara att invänta idol då. Kram på dig

2009-11-13 @ 18:25:20
Postat av: Marina

Allan har lagat maten (samma som "sjön suger" gjorde härom kvällen)och diskat...jag har suttit med kvällstidningarna och en kall - Fredagskänslan har infunnit sig - så nice. Sebbe försöker spela på sin importerade Ocarina (Zeldas theme - dina grabbar vet vad det är)och Alex har dragit till Hammarstrand för att spela in sin första skiva - 6 egna låtar..;o)Kram.

2009-11-13 @ 19:05:31
Postat av: Anita svarar!

Kram till er alla där ute - här hemma är det flyttkaos!

2009-11-13 @ 20:34:52
Postat av: Maggan

Har tråkigt....

2009-11-13 @ 22:16:13
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0