Slö & Slapp!

Här sitter jag och glor på TV!

Jag borde packa
min väska
eftersom jag åker till Stohogna om två timmar
 men känner mig slö & slapp.

Ute är det tråkväder,
all snö håller på att tina bort.
Den hade gärna få ligga kvar för mej,
mycket ljusare och vackrare med snö.

Vi hade en mycket trevlig kväll igår jag Lena och Karin.
God mat och gott vin, samtal och fniss.
Tyvärr glömde jag kameran
 och de bilder jag tog med telefonen blev en katastrof
- så inga bilder från igår!

Nu måste jag sätta fart och packa -
Önskar er en bra söndaf!
Vi ses.....




Kommentarer
Postat av: Maggan

Määh! Ville ju ha bilder juh!

2009-11-15 @ 12:35:13
Postat av: Lena

Vaaa, inga bilder!!!! Du som hadde sån braaa telefon som tog sååå fina bilder,.... eller berodde det på fotograferna?

2009-11-15 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0