Söndagmiddag!

Känner mig helt utan fantasi vad det gäller laga mat idag
- så det blir kycklingfilèer i ugn med ris och currysås.
Igen kulinarisk sensation
men lättsamt,
mättande och ganska nyttigt.

Erik har åkt hem
till Kramfors
och Emil är väl oxå på väg hem hit hoppas jag.
Lars har jag knappt sett röken av i helgen,
det är kompisar och datorn som gäller för honom.

 En helg går fort - det är fredagkväll sen söndag,
 lördagar tenderar att försvinna i en massa måsten.
Det är mysigt med söndagar tycker jag
- lungt och skönt, långa promenader och filmer som berör.

Önskar er alla en skön söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Trevlig kväll på dig med.

2009-11-01 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0