Kul med Jul!

Var ner på Lillängeköpcentrum på lunchen.
 Käkade en Falafel och flanerade i affärer.
 Kan tala om för er, om ni inte redan visste det,
att nu är det snart Jul.
I alla fall på Rusta
är det jul!
Jag fastnade helt i alla deras julpryttlar, beslysningar
 och annat en julälskare bara måste titta på.
Jag gick därifrån berikad
med lite mer julsaker,
jag som har så lite av detta sedan förut - noooot!
Köpte nya dörrmattor bland annat
 - jätte fina och julkort.
Sen fick jag en uppfriskande snabb promenad tillbaka till kontoret
 när jag vaknade ur "juldimman"
och såg att klockan var mycket.

Tjoohoo - vad det är kul med Jul! :O)


Kommentarer
Postat av: karin

Ja,och glöggen har vi ju redan tjuv-startat med..=)

2009-10-29 @ 16:27:08
Postat av: Maggan

Ja, vad kul med jul.

2009-10-29 @ 20:41:15
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0