Mörkt och tyst i huset!

Jag gillar den här tiden på dygnet,
vet att jag borde gå och lägga mej men blir sittande.
Det är mörkt och tyst
- bara Alice och jag
som glor på TV.
Lars är som sagt inte hemma,
 Emil pysslar med sitt och Pelle sover sött!
Erik ( pojkarnas kusin) har kommit
och skall vara med oss i några dagar.
 Dom sköter ju det mesta själva ungdomarna
så det är inget besvär.

I morgon blir vi bara två på kontoret
så det blir till att svara i telefonen för min del,
det blir kul!
Nu har Alice oxå gett upp
och sover på soffan,
 kanske dax att tänka på refrängen.....


Kommentarer
Postat av: Lena

Jaha då var det klart, resan bokad, kul ska det bli, väntan blir lång!

2009-10-29 @ 06:36:31
Postat av: karin

Håller med föregående talare... =)

2009-10-29 @ 08:22:16
Postat av: karin

varför gillar du den här tiden på dygnet förresten?? Du kanske var katt i ditt förra liv..??=)

2009-10-29 @ 08:25:47
Postat av: karin

varför gillar du den här tiden på dygnet förresten?? Du kanske var katt i ditt förra liv..??=)

2009-10-29 @ 08:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0