På kvällskvisten!

Jag har jobbat sent och tog sen en promenad
förbi posten med fakturor och så hem.
Fixade Tacotårtra
till middag, Jätte god!
Den finns på Syrrans blogg.

När allt stök i köket var klart så var klockan 8
- det blev ingen promenad ikväll.
Men jag gick ju
till och från jobbet
och även på lunchen så nog har jag rört på mej.
Nu borde jag sätta igång
med löneberäkningar
och så skulle jag  behöva skriva en VD-rapport
inför styrelsemötet nästa vecka.
Jag skulle oxå behöva fixa till två av gästrummen
- Nils kommer på torsdag morgon
och pojkarnas kusin Erik kommer på fredag kväll.
Men jag hinner nog allt jag ska
 - det brukar lösa sig!

Just nu ser jag på House!

 Önskar er alla en skön tisdag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0