Vintertid!

Så är det då vintertid även på klockan,
tillbaka en timma!
Då fick man längre sovmorgon än vanligt.
Det är grått, grått, grått ute.
Städning av förråd fortsätter idag
och så ska Nils åka hem.
Båda sakerna är tråkiga
men såklart nödvändiga.
Nu kommer han inte hem förren till jul Nissemannen!
 Söndagar är sköna
, jag ska bara softa....
och städa lite. 

Just nu ser jag på inspelade program
som jag inte hunnit med att se i veckan
och så dricker jag mitt kaffe.

 Önskar er alla en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Trist att han redan skall åka. Jag får träffa Nils nästa helg jag. Hoppas att du får en skön söndag.

2009-10-25 @ 11:30:47
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0