Det var en snabb dag!

Jag har haft fullt upp hela dagen!
 Massor att göra
på jobbet
 - skrivbordet fullt med oavslutade projekt.
Det känns inte som om allt fallit på plats efter flytten
och så detta med att byta bank.
Rutinerna blir nya
och det tar lite tid att lära om.
 Det jag förut gjorde utan att fundera så mycket
 tar nu en hel del energi.
Men det kommer nog att fungera så småning om,
närmare jul eller så.

Vet ni att det nu bara är 3 månader till Nyår,
att det redan är 3 månader sen jag fick semester.
Snacka om att tiden går fort!

Efter middagen så har Pelle och jag varit ute
och promenerat en timma i snålblåsten
 - det känns skönt nu när det är gjort!

Nu blir det IDOL på TVn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0