Fel dag!

Jag laddade i morse för att åka på Mentorträff i Svenstavik.
 Först var jag tvungen att ta ett möte med min nya bank klockan kl.8,
lite strul att byta bank är det nog kan jag tycka.
Som tur var så ringde jag och kolladde var träffen i Svensta skulle vara
- inte var det idag som jag trodde, men i morgon.
Tur att man dubbelkollar ibland,
 annars hade jag åkt iväg flera mil i onödan.

Här är det jätte varmt idag, soligt och säkert 20 grader.
Jag har klätt mig helt i svart och kommer att svettas ihjäl
- trodde det var höst men det var det inte.
 Inte idag i alla fall!

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Här är det mulet och grått. Det ser skitkallt ut men termometern visar 22 grader. Man blir inte klok på vädret.

2009-09-01 @ 09:46:42
Postat av: Marina

Ser fram emot att få gå hem på "timmar" om 20 min - Börjar jobba kl. 17 igen...

2009-09-01 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0