Hej å hå.......

Dagen har gått åt till att lära sig "nya bankens" hemsida.
 Jag säger bara det byt inte bank......FY va jobbigt!
 Men jag fick i alla fall till löneutbetalningarna - Tjoohoo!
 Satt i möte några timmar på eftermiddagen
och sen nya försök med banken.

 Efter middagen åkte jag ut med Pelle till båten
som nu står i båthuset.
Vaggan
som båten står på har havererat
så vi måste sjösätta igen och fixa vaggan,
men det var inget som gick att göra ikväll
- det får bli på lördag
när det är lite fler folk i farten som kan hjälpa till.

 Nu ser jag på Idol och mår dåligt över alla som det går dåligt för.

Önskar er alla en skön torsdagkväll!




Kommentarer
Postat av: Lena

Vad jobbigt med båten, är det inte typiskt?

2009-09-24 @ 22:27:00
Postat av: Marina

Varför ringer ni inte om ni behöver hjälp...??

2009-09-24 @ 22:30:05
Postat av: Anita svarar Marina

Jag har sagt åt Pelle att ringa någon......fattar inte att han ska fixa med allt själv! :O/

2009-09-24 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0