Italien - Stockholm - Uppsala - Skövde!

Nu har jag varit i Stockholm hos kusin Anna,
i Uppsala hos syrran och hos Nils i Skövde.
Det blev inget Västerås, ingen Laides Night
- jag missade biljetterna med ca 30 dagar!
*Suckar!*
Nåväl - syrran och jag hade vår egen Laides Night på fredagen
med Rock and Roll stuk.

På lördagmorgon tog jag tåget till Nils i Skövde.
Vi var ut och åt igår och tog några öl.
Bankomaten snodde mitt kort - tur att jag hade 2000:- i euro!

Idag har vi tvättat och städat!
Nils lagade god mat och vi har sett på en film.
Vi har pratat massor och det känns bra.
Han trivs med Skövde och utbildningen och det är huvudsaken.

Mitt tåg går 20:20 - natten direkt hem, är hemma vid 07:00 i morgon.
Det blir bra!

Det känns som om jag varit på språng länge nu
och det ska bli skönt att komma hem
- längtar efter Emil, Lars och Pelle.



Kommentarer
Postat av: Maggan

Nu får du ta en lugn och skön höst. Inga resor eller andra konstigheter. Bara lugn och ro.

2009-09-20 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0