På hemväg!

Jag är på väg hem efter en helg med mässa och fest.
 Efter mässan igår var det middag för leverantörer och kunder.
Mycket god mat och dricka!
Vi hade det jätte trevligt vid bordet
men efter middagen så försvann ju alla åt olika håll på båten.
Cinderella är stor
och det var svårt att hitta igen folk man ville prata med.
 Jag var och tittade på Nordman
och så spelade Ständut Blakk.
Naturligtvis hade jag min mössa med och på mej! :O)

Idag har jag ont i hela kroppen
av att gå och stå  och dansa i ett helt dygn. ;O)
 Vi var snabbt klara med att plocka ned
och kunde kliva av båten så fort den kom till Stockholm,
 så nu är vi en god bit på hemväg.
Det känns skönt!
Bara att packa om hemma,
till Italien på tisdag.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Globetrotter där!

2009-09-07 @ 17:25:48
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0