Snart dax!

Snart dax att börja packa!

På fredag åker jag på mässa
- denna gång på en Finlandsbåt!
Mässor kräver
lite snyggare kläder
och jag skulle verkligen behöva köpa nya.
Kommer tillbaka
från mässan på söndagnatt.
På tisdagkväll tar jag och Karin tåget till Arlanda
för att flyga till Italien - det ska bli underbart.
Tyvärr bokade vi bara en vecka,
men EN vecka är ju bättre än ingen.

När jag kommer från Italien
ska Syrran och jag på Ladies Night i Västerås fredag till lördag
och lördag till söndag tänkte jag hälsa på Nils i Skövde.
Det är ju bara 25 mil mellen Västerås och Skövde
så jag tänkte att det var ju nära och bra. ;O)

 Det gäller att packa smart för detta flängande
för jag vet inte om jag får tid att tvätta mellan turerna. :O)

Det blir i allla fall en intressant September!


 Italy - längtar! :O)


Ladies Night Västerås - längtar oxå! ;O)


Nils i Skövde - längtar så otroligt! :O) <3


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilka kanonveckor du har framöver...! Det är du verkligen värd! Kram!

2009-09-01 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0