Tillbaka i Sverige!

Nu är jag tillbaka i Sverige!
Just nu är jag i Stockholm hos kusin Anna!
Jag har haft en underbar vecka i Italien
hos min extra mamma Asta.

Har massor av bilder som kommer så snart jag kommit hem.
Ska vara i här till på fredag
då jag åker till syrran i Uppsala.
 På fredag åker syrran och jag på Laides Night i Västerås,
 sen på lördag till söndag ska jag hälsa på Nils i Skövde.
Fullt upp vill jag lova
, men kul!

I morgon ska vi göra storstan med allt vad detta innebär.
Kul att var hemma igen är det oxå!

Puss på er alla, vi hörs snart igen! :o)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vi ses i morgon.

Välkommen!

2009-09-17 @ 06:19:54
Postat av: karin

Hej,hoppas du har det bra,men det verkar du ju ha..:0) Själv jobbar jag..:0/

2009-09-17 @ 12:58:42
Postat av: Marina

Puss på dig med..!

2009-09-17 @ 14:48:34
Postat av: Lena

Puss på´re!

2009-09-18 @ 06:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0