Ännu en underbar middag!

Emil och jag hittade absolut vad vi sökte
och på ingen tid alls !
Med hjälp av mycket kompetent personal
hittade vi snabbt det han ville ha.
Sedan skor då - piece of a cake!
Hem hem hem och fixade
god middag
- jätte stor kyckling, ris,
 good hemmafixad kurrysås och sallad.
Vi har verkligen suttit länge
och ätit
- jätte trevligt!

Nu planerar jag morgondagen.
 Jag fyller ju år
i morgon
och något extra vore ju kul!
Vet inte om
det kommer någon,
men det blir jätte kul om så sker! 
(
Vet iaf att Marina och Allan
funderar på ett besök! :O) 
Väl hemma så var middagen på G
- Lars stod för detta
,
men det tog ändå ett bra tag innan allt var klart.

I morgon så fyller jag år,
 jobbar nog halv dag
- handlar
- åker på bolaget
- städar
- fixar 
- och fyller år.....

...........igen! :O)



Kommentarer
Postat av: Maggan

GRATTIS STORASYSTER!!! Hoppas att du får en rolig, härlig och mysig födelsedag. Japp, det gör jag.

2010-04-30 @ 06:16:07
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ett jätte Grattis till dej på din dag Kram

2010-04-30 @ 07:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0