En sån lång dag!

Hej å hå vad denna dag blev lång
 - jag känner mig helt slut!
 Har strulat med papper
och suttit i telefonköer halva dagen.
Jag gick till och från jobbet så då blev det ingen kvällspromenad.
Har så otroligt ont i mina hälsenor och i mina fötter
 så det får räcka med promenerandet för idag.

Fixade tråkig middag.....
.....Köttbullar & makaroner!


Plockat tvätt å disk och dammsugit köksgolvet.
Nils skulle ha en hög med polare hemma
 så jag var tvungen att ta bort tvätten ur soffan i vardagsrummet.
Det var ju tur - så blev det gjort!
I morgon ska jag träffa revisorn
för att gå igenom bokslutet
 - hoppas att vi inte gjort
några misstag nu då!

Nu blir det TV och kanske ett bad!

Hoppas att ni får en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0