Hemresa!

Jag skulle upp med tuppen i morse men lyckades försova mej!

Hade ställt klockan på 05:30
 för jag skulle gå till Lidingötåget kl.06:30.
 Jag hade oxå till uppgift att väcka liv i Olivia
eftersom Anna åkte till Göteborg med tåget kl.5.
Nåväl jag vaknade i alla fall staxt efter 6
och fick sätta fart - han inte dricka frukost en gång!
Jag fick liv i Olivia och var i Ropsten till kl.7
Min kurs idag har varit i Upplands Väsby
och det är inte så nästgårds precis - ca 30 min från centralen.
Det har varit en bra dag där vi diskuterat ledarrollen utifrån Genuspeerspektiv
- socialt kön!

Jag var tyvärr tvungen att ta mig till centralen redan vi 3
mitt tåg hem gick klockan 4.
Denna gång funkar det utmärkt

- i alla fall än så länge.
Nu åker jag 1:a klass med gott om plats
och middag serverad!

Jag är tillbaka i Östersund vid 21:15 och det ska bli så skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du svarar inte på telefonen, varför?

2010-04-26 @ 17:46:21
Postat av: Anita svarar!

Jag hade ljudlöst på och hörde inte!

2010-04-26 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0