Påskdagen & Annandag påsk!

Gårdagen förflöt utan problem med olika aktiviteter ute i solen.
Nils och Emil beslöt sig för att åka hem till stan
- så klockan 4 åkte dom.
Nicklas kom förbi på bräda, käkade lite vofflor
och fick en öl i solen.
Mycket mat finns ju i stugan
så vi tog och ringde efter Bibb och Jim som
 oxå var i krokarna.
 Så då blev vi 7 st till middag!
Jag gjorde Kreolskgryta, rotsaker ugn, Brieost och bröd 
och så fixade vi en kladdkaka till efterrätt.
Det blev en mycket trevlig kväll!

Idag så har Pelle och Lars åkt iväg på skoter
och jag fixar och trixar lite inne
- vi ska ju åka hem idag :O/
 Lite att plocka undan och packa
ihop blir det ju.
Emil ska tillbaka hit i morgon med ett gäng polare
och på fredag ska Pelle upp med ett gäng gubbar.

 Bra att stugan är poppis! :O)

 
Gänget i solsoffan!
   
Lars <3                            Emil <3              Nils <3
               
Nicklas på besök!              Jag och min älskade Pelle!
   
God mat och många skratt vid bordet!

Alice vill oxå vara merd!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag älskar stora middagar! Mycket folk och liv. Där är vi nog rätt lika va?

2010-04-05 @ 15:32:32
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Syster Yster: Där kan jag nog hålla med dig - stora middagar äger! :O)

2010-04-05 @ 21:04:48
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0