Stockholm dag 1!

Uppe med tuppen och frukost med Olivia innan hon skulle till skolan.
Sen åkte jag och Anna till Annas sommarstuga för att titta till
- det tar ca en timma att köra dit.
En jätte fin stuga är det och jag missade att ta kort! :O/
 Vi var hemma igen vid 12, fixade lunch 
- sen hämta Olivia vid skolan kl.13.
En eftermiddag på stan med en 12 åring som skulle köpa skor
- jag kan säga att det tog lite tid, men gick vägen! :O)
Innan hemfärd så fikade vi på Hurry Curry.
Sen var det bara att åka hem
!
Klockan 18 var vi bjudna på middag hon kusin Elisabeth i Västerhaninge.
Med lite support av Annas ex
och tur med tågtider var i V.hanminge 18:05.
Elisabeth var snäll och hämtade oss på stationen.
 God mat så klart!
 - Fisksoppa med saffran, hembakat bröd och gott vin -

Vi pratade och pratade
och pratde, 
kvällen blev för kort! ;O)
Bosse ( Elisabeths man)
var snäll och tog oss tillbaka till Lidingö!

 Det blev en fullspäckad dag men ändå Jätte Rolig!

Jippi semester & Kurs!



Fika på Hurry Curry!


Middag hos Elisabeth!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser trevligt ut det där! tänk att jag aldrig visste att du och Anna är kusiner!

2010-04-24 @ 16:32:38
Postat av: maggan svensson

Fick tydligen inte med mitt namn!

2010-04-24 @ 16:33:47
Postat av: Maggan

Vad roligt! Synd att jag inte kunde vara med :(

2010-04-25 @ 22:42:04
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0