Träning!

Det blev gymmet på lunchen!

 Skönt men lite stressigt att hinna med,
 jag ska som sagt försöka att gå två gånger i veckan.
Vore bra om man kunde forma om sig på något vis inför sommaren.
 Jag vet (om någon) att det inte finns några genvägar till viktnedgång,
 det är bara olika svårt för olika människor.
 Jag måste äta lite och träna mycket
annars syns det inte på vågen.
Nu äter jag ägg på morgonen 2st
sen dricker jag en måltidsersättning till lunch
och så äter jag GI inspirerad middag.
Sen ska jag oxå promenera var dag
och gymma två gånger i veckan.
Hoppas att något ska hända
till Italienresan i maj!

 Hoppet är det enda som inte lämnar människan! :O)



Kommentarer
Postat av: Marina

Hej hopp vad duktig du är! Go Anita Go!

2010-04-20 @ 15:11:10
Postat av: Karin

Huvudsaken att du mår bra Anita.. :0)

2010-04-20 @ 17:39:31
Postat av: Maggan

Jag borde också.......

2010-04-20 @ 21:37:50
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Fyyy farao va du är bra! Heja Anita!

2010-04-22 @ 10:13:51
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0