Mot Göteborg!

Nu sitter jag på tåget på väg till Göteborg!
Ska vara på mässa
hela veckan -
 Trä & Teknikmässan.

Vi har haft en underbar kräfthelg i Rämshyttan hos Tomas & Ammi
- Tusen Tack för att vi fick vara med om detta!
Vi fick över 200 kräftor - åt så mycket vi orkade igår
och har över 50st med hem.
Inte illa pinkat!

 Nu hade det ju varit läge att lägga in massor av fina bilder
men mitt minneskort i kameran strular
och vill inte visa upp några bilder,
 så jag knycker några från Maggans blogg och Jonnys fejja-
- mina bilder kommer senare.

 Pelle han sitter i bilen på väg hem till Jämtland
- kör försiktigt älskling säger jag.

 Undrar vad man ska hitta på i Göteborg ensam en söndagkväll??
 Ska nog gå ut och äta....eller kanske gå på bio??
 Vi får väl se...! 

 Kram till er alla och simma lugnt!


















Kommentarer
Postat av: Lena

Dom såg jättegoda ut, roligt att fånga dom själv. Ha en bra vecka i Göteborg, vi ses när du kommer hem.

2010-08-22 @ 13:51:53
Postat av: Nina

Guu va gott med kräftor :o)

2010-08-22 @ 18:21:42
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0