Regntunga skyar!

Vaknade INTE av mig själv i morse!

Regn och dimma ligger över Östersund idag
och jag är jätte trött.
Natten var bara en massa strul med katter in och ut
och med att ta reda på slaktrester efter jägaren Alice
 - många möss blir det.
Klockan var nog närmare 3 innan jag somnade.
 Inte hjälpte det morgonhumöret
med att jag fick börja dagen
 med att röja av en överfull diskbänk! :O(

Idag blir det lite pappersjobb före mina timmar på verkstan
- slit å släp! ;O)

Önskar er alla en skön onsdag!


Kommentarer
Postat av: maggan svensson

Inte så roligt att vakna med en massa disk. Stackars Anita hoppas att resten av dagen blir bättre. Kram på dig.

2010-08-04 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0