Trötter!

Har avverkat ännu en dag på verkstadsgolvet
 och det känns i kroppen - jag är trött!
 Emil har hjälp mig idag
- det är tur
att grabbarna vill jobba och hjälpa till.
Många tunga lyft och mycket gå å klättra å kliva bland hyllorna.

 Tog mig faktiskt friheten att sluta tidigare idag
och efter en vända på affären så hamnade jag i solstolen en stund. :O) 
Det var fantastiskt väder när jag kom hem! :O)
 Sen klippte jag gräset
och fixade middag på ett kick!
Men efter maten så gav jag upp och somnade sött i soffan.

 Nu har jag sett Allsång på Skansen
- det var kul,
jag brukar alltid missa det!

 Det blir en lugn kväll vid TVn! 


Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att slumra till i soffan en stund.

I helgen far jag o C till Uppsala, till C´s brors stuga, kommer hem igen på söndag el måndag.

Vi ses väl då

Kram

2010-08-04 @ 07:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0