Idag!

Idag ska jag jobba -
inget utöver det vanliga händer på kontoret.
 Sen MÅSTE jag få iväg julklapparna till Uppsalagänget
- det får bli på lunchen.
Jag ska oxå köra lådor med böcker och påsar med kläder på Kupan
- det får oxå bli på lunchen.
Måste ringa till Eijra Djurklinik och få en tid till Alice -
hon har tovor i pälsen som jag omöjligt kan reda ut,
 har hört att dom kan hjälpa till med sånt.
 
Ikväll ska "Östersundsfruar" gå ut och ta en julöl
- det ska bli roligt.
Vi är fem galanta damer som ska träffas över en god öl
och prata bort några timmar! :O)

.......Men först JOBBA!
Önskar er en bra tisdag!!




Kommentarer
Postat av: Marina

Japp! Först jobb sen julöl..:)

2010-12-14 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0