Oh what a day!

Denna dag går liksom till historien!
Strul från morgon till kväll!
Började dagen med att åka och fixa naglarna
( det var ju såå viktigt just idag!)
Handlade julisar som fattades - åkte på Coop för att handla....
sen startade INTE bilen!
Stod en timma på parkeringen i Lillänge
innan jag med hjälp av Pelle och emil fick igång den.
Fy faaan vad jag var genom frusen!
Åkte hem och fixade en jansson - till Odensala
( Berit & Asta) med julklappar
 - hamtade Nils - handlade mat på Blå Center.....
Hem och fixa middag!
 Nu är klockan 17 och vi ska äta middag....
det övriga jag tänkt göra får jag göra senare ikväll!
 Jul jul strålande Jul! ;O) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0