Planering!

Ikväll var det meningen att jag skulle göra köttbullar och Jansson
 men jag glömde att handla
och orkade inte bege mej ut igen i -27 grader så det fick vara.
Jag har planerat mina två lediga dagar
så att jag inte missar något
- kanske blir det ingen jul om jag missar nåt! ;O)
I morgon onsdag måste jag jobba lite
 - ett par timmar
bara....
jag blev inte riktigt klar.
 Sen ska jag handla julmat och gå på bolaget
och göra Jansson.
Om jag har tur så hinner jag städa badrummet oxå!
I morgon kväll ska jag på julfest till Karin!

På torsdag ska jag handla dom sista julklapparna 
städa det sista
och fixa köttbullarna.
 Nils kommer hem
på torsdag
och det blir julgröt och Julmys hela kvällen.

Tjooohoo - men sovmorgon ska jag i alla fall ta i morgon!


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är såå häärligt med jul :o)

2010-12-21 @ 21:56:47
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Fuck you too ;)

2010-12-22 @ 07:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0