Rensa i röran!

Jag skulle BARA gå ner med en ny kudde till en av sönerna.
- det slutade med att jag städade hans rum och allrummet nere.
 Jag stod inte ut - platsen var en sanitär olägenhet!
Skitiga och rena kläder på golvet
- glas och tomma chipspåsar överallt
- dammigt och skräpigt
- handukar för fönstren
istället för gardiner
- sladdar, TVspel och filmer över hela golvet
- badhandukar på stolar och i soffan.
Det såg faktiskt ut som en kvart! :O/

Nu jäklar är det röjt
och det hänger gardiner i fönstren
- renbäddat i sängen OCH en NY kudde på plats! ;O) 
Sonen var såklart inte hemma....han LANAR i natt
- får väl se vad han säger när han kommer hem.
Meningen var att jag skulle rensa min egen garderob iväll
- men det får bli i morgon!

 Jag är helnöjd med att ha Rensat upp i röran!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0