Snö snö å mera snö!

Idag får vi skotta oss fram här i Östersund
- snön vräker ner!
Det är ganska mysigt med mycket snö
 men lite besvärligt att ta sig fram.
Undrar om man kan få någon av ungdomarna
att skotta fram garageuppfarten....?

 Lugnt på kontoret
idag
 så jag hinner nog förbereda morgondagens after work
och så ska jag till frissan på eftermiddagen.
 
Ikväll ska jag till Lena på "fruntimmersmiddag"
- det blir skoj!
 Mycket kvar att stöka med
hemma har jag oxå 
- men jag vägrar stressa....
det blir ju jul hur som haver!

 Må så gott idag alla! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

De e faan va ni träffas å träffas hela tiden. Är ni kompisar eller?

2010-12-16 @ 21:23:53
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0