En stilla förmiddag!

Jag älskar att vakna utvilad,
att dricka kaffe i lugn och ro, bläddra i tidningen
 och sedan snurra runt lite på internet bland bloggar och facebook.

 Det är inte så kallt ute idag, -6 grader och ett stilla snöfall.
Vi åker inte till Huså
, vi blir hemma.
Jag ska bara vara idag,
plocka lite och kanske - jag säger kanske ta fram damsugaren.

I kväll ska jag ut med min vän Marina
 och se vad dom hittar på i Vinterstaden.
Det blir väl lite blandat med vandring ute bland ljusdekorationer 
och värmande besök på Pub.
 
Låter som ett bra upplägg på min lördag tycker jag!
Vad ska ni hitta på idag då??



Kommentarer
Postat av: Maggan

I dag skall jag bege mig till affären och handla en god middag till min man som fyller år i dag. Kanske hämta äldsta sonen om han vill komma hem och fira sin gamle far. Mysa och pysa skall vi göra och kolla på melodifestivalen.

2010-02-27 @ 10:44:07
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

God "morgon"...här har också druckits kaffe i lugn och ro och bläddrats i tidningen..:o) Ser fram emot kvällen..;) Kram

2010-02-27 @ 10:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0