Mera snö!

Idag är det -7 grader och så snöar det igen!

Jag är stel som en pinne efter alla mina kilometrar jag gick igår
 men jag tog ändå en promenad till jobbet i morse.
Det är skönt och jag vaknar till liv.

Nu har jag äntligen beställt tågbiljetter till på fredag.
Jag åker till Stockholm för att röntga höften.
 Pelle åker med och vi stannar i Uppsala hos syrran över helgen.
 Det ska bli skönt att få veta hur det är med mina höfter
- varför jag har ont.

Tjoohoo - ha en bra dag,
 jag slänger mig
in i pappaershögarna,
 så ses vi senare! ;o)


Kommentarer
Postat av: Marina

Va skönt att du får åka ned och bli undersökt..och att du för bo hos syster några dagar..:o)

2010-02-17 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0