Så var det över!

Det var en fantastiskt rolig fest igår!
Mycket folk, vi var 940 kunder och leverantörer som festade loss.
God mat så klart och underhållningen stod Wallmans Salonger för
så det var fullt ös medvetslös som gällde vad det gäller underhållningen.
Jag fick dansa en hel del
så nu har min otränade kropp fått sej en genomkörare.
Jag hade jätte roligt men tog ändå bussen tillbaka till hotellet vid ett i natt.
 Smart gjort av mig
eftersom det var tidig revelj i morse.
 Upp klockan 7, frukost och sen taxi till mässan
 för att plocka ner och packa ihop montern.
Men det gick galant att plocka ihop
så vi var klara redan klockan 10.
 Taxi tillbaka till hotellet, kaffe och utcheckning.
 Nu sitter jag på tåget
mot Stockholm,
det blir byte där i fyra tiden.

Känner mig trött men nöjd med denna mässhelg!

Bilderna från festen kommer senare,
men här är lite fler bilder från mässan!

   

   

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad roligt att det gick bra på mässan, kul för dig!

Ha en bra resa hem och vila mycket nu, vi ses.

Puss o Kram

2010-02-07 @ 15:41:52
Postat av: Gubben

Parties och nöjen! Är det allt ungdomen tänker på nu för tiden. När jag var ung... nä, tar det en annan gång :)

2010-02-08 @ 18:05:12
URL: http://gubbens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0