TGIF!

Så var det fredag igen! :O)
Jag gick till jobbet
i morse trots att det är -17 grader igen.
Hur kan det ena dagen vara +-0,
 för att nästa morgon ligga på -17 grader???

Vi ska ha personalmöte på förmiddagen,
 länge sedan sist!
Jag tänker sluta lite tidigare idag,
kanske redan efter lunch.
 Lena, Karin och jag skall åka till Gräftåvallen
i helgen
och vi ska åka redan på eftermiddagen.
Det ska bli jätte skönt!

Tyvärr missar jag en trevlig tillställning hos Marina ikväll
- jag var bjuden på middag dit och hade tackat ja.
Hade inte uppfattat att vi skulle åka till fjälls redan ikväll
och trodde att jag skulle hinna med både middag och fjäll.
Synd att jag missar men hoppas att jag blir bjuden någon mer
 gång trots allt! ;O)

Trevlig helg till er alla!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ha nu så skönt i fjällen så partar vi en annan gång..;o) Kramar till er alla tre!

2010-02-12 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0