Uppsala!

Efter många om och men kom vi till Stockholm två timmar försenade.
 Vi stod still mellan Uppsala och Arlanda i nästan en timma.
Jag höll på att komma försent till min tid på röntgen,
 men det gick vägen.
När vi sedan skulle ta oss till Uppsala
så gick det inga tåg på grund av snöstormen, så vi tog en buss.
Jonny & Maggan hämtade oss på stationen.
Det bjöds på god mat och massor av vin igår - så klart!

 Idag har vi varit på stan och så åt vi lunch på en Italiensk restaurang.
 Jag åt Spagetti Frutta di Mare - såå jäkla gott!
Nu sitter vi bara och softar - lyssnar på musik och dricker vin!
 Det är sånt oväder ute så det går inte att vara ute
 - snöar, blåser och -13 grader.
 Undrar om tåget hem i morgon går i tid
eller om det går över huvud taget??

Önskar er alla en skön lördagkväll för det ska vi ha!


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken tur att ni kom ner i tid..:o) Åhhhh Frutta di mare...jisses..:)) Själv har jag jobbat en jourhelg igen - tänkte lägga pengarna på studentkontot...he he. Just nu - vin, melodifestival och en liten brasa. Hoppas ni också har det riktigt gott! Kramar!

2010-02-20 @ 20:55:41
Postat av: M again

Hallå! Ho hooooo GULD & SILVER.....yiihaa!!

2010-02-20 @ 23:57:52
Postat av: Lena

Kanske inte så säkert att det går nåt tåg idag! Det verkar vara riktigt snöigt därnere, här snöar det lite och är -20,3 grader.

Ha det och hälsa alla!

2010-02-21 @ 09:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0