2: arbetsdagen!

Dag nummer två har förflutit
och den gick lika bra som 1:a!
 Jag har till och med hunnit fixa naglarna idag!
Emil har skött företaget exemplariskt idag
 när jag var borta
- kanske kan man gå i pension snart! ;O)

Jag och ungdommarna har fixat middag,
det blir Täljstensbiff med klyftpotatis och pepparsås!
 Pelle kom just hem
och har fixat in mera ved till brasan
 - vi har - 23 grader just nu!

Jag funderar på att gå på Maritè ikväll ....

..om man inte ska ta sig på Maritè..
..Nostalgikväll där för 30+..
...Jag är ju snart 2 x 30 sååå.
..kanske lika bra att stanna hemma! "
" Gragemannen" har ingen lust att följa
- då får jag gå själv!
Jag har inga problem med det
 men det är inte lika kul!


Kommentarer
Postat av: Marina bara undrar...

Varför ringer du inte och frågar ifall man vill haka på när man nu som jag sitter här som ett frågetecken...vaddå Nostalgikväll...???

2010-01-05 @ 20:04:20
Postat av: Cathrine

Jag skulle ha hängt med direkt !

2010-01-05 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0