Hej å hå, min ludna tå!

Började dagen med att besöka sköterskan Lena på företagshälsan.
Mitt blodsocker är fortfarande för högt,
men annars är alla prover bra,
jag ser lite klent och hör lite klent
och så var det detta med att jag inte mår så bra.
Jag fick en tid hos läkare redan ikväll.
 Har sovit hela dagen nästan!

Nu i kväll har jag träffat läkaren
och han har gjort en undersökning
 jag har fått pencillin och ögondroppar
 och så sa han att mina symtom var typiska för såna människor
 som inte tar det lungt när kroppen vill utan bara kör på.
 Mera sömn,
mera motion,
mera vila och lugn å ro!

Tror jag får skriva ett åtgärdsprogram
som gäller mig själv och mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte en dag för tidigt ! Du ska bli gammal och grå med ludentå !

2010-01-26 @ 21:34:17
Postat av: Maggan

Kommer du att göra som farbror doktorn säger nu då?

Ta det lugnt och vila?

2010-01-26 @ 21:55:44
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Se där - Vilken bra doktor! Det är väl bara att göra som han säger..:)

2010-01-26 @ 21:57:13
Postat av: Anonym

Hmmmm - vi får väl se hur det går med vilandet!

2010-01-26 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0