Sjukdag nr2!

Inte min grej att vara hemma och vara sjuk!
Jag sov hela förmiddagen idag oxå
dagen går ju fort,
 men guuud så tråkigt det är att sitta här å sitta!.

Det har varit underbart väder ute idag,
ca -8 och sol!
Att inte kunna vara ute en sån dag
 känns inte bra!

Jag slängde ut mattorna
och satte igång den självgående damsugaren på eftermiddagen
och så glor jag på TV.

 Har bokat om min tid på röntgen oxå till den 19 nästa månad.

Ikväll måste jag beställa biljetter till Jönköping,
 KAPAB ska på Alljärnsmässa i början av februari
och Ulf & Jag åker tog ner.

Nu väntar jag på PK som ska handla
så att det blir nån middag här idag
- något annat än vitabönor och ägg hoppas jag! ;O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Nu fy för att vara hemma och sjuk..:/Tycker synd om...Kram!

2010-01-19 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0