Tjejmiddag!

Efter att ha strulat med lönerna hela dagen,
åkte jag till Karin på middag!
Det var skönt att bara gå och sätta
sig vid dukat bord.
 Ett tag tänkte jag inte åka till Karin
- mina ögon rinner och min näsa är sårig och täppt.
Jag har ingen feber
men fryser och svettas om vart annat.
Lönerna tog en evighet att fixa
bara för att jag inte är så pigg.
 Men det var bra att jag åkte på middagen,
skönt att äta och prata bort några timmar.
Tack Karin för det!

I  morgon ska jag till företagshälsovården
och se om jag kan reda vad det är för fel på mig!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack själv,kul att du kom trots förkylning..=) Kram..

2010-01-26 @ 07:46:46
Postat av: Lena

Alltid lika roligt att ses! Hur gick det hos läkaren idag, förresten?

2010-01-26 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0