Oh what a night! :O)

Pelle och jag åkte direkt till båten efter jobbet
- grabbade en hamburgare till middag på vägen.
Har jobbat på med båten i 3½ timma ikväll!
Jag känner mig helt slut och har ont i alla muskler!
Men båten ska ju sjösättas på torsdag
så det är väl bara att ligga i :O)

Kom hem vid halv nio
- fixade till ett av gästrummen
till Ludde och Maja
som jag hämtade vid tåget hav elva.
Nu vill min rygg inte mera!

I morgon måste jag vara på kontoret till klockan 7
-  Ingeborg från bokföringsbyrån kommer
och Leffe kommer in för att tillverka blad.
Det mycket att göra i morgon oxå!

Kanske blir det stråket i morgon kväll med tjejerna
- om vädret är bra och hängslerna håller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0